D.U.K.

Dažniausiai užduodami klausimai

Kokios prekės gali būti negrąžinamos?

Vartotojo teisė atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties netaikoma šioms sutartims:

  • sutartims dėl pagal specialius pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos pirkėjo asmeninėms reikmėms;

  • sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;

  • sutartims dėl prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;

  • sutartims dėl laikraščių, periodinių leidinių ar žurnalų pristatymo, išskyrus sutartis dėl šių leidinių prenumeratos;

  • sutartims dėl supakuotų vaizdo ar garso įrašų arba supakuotos programinės įrangos, kurie buvo išpakuoti po pristatymo;

  • sutartims dėl skaitmeninio turinio teikimo, jeigu skaitmeninio turinio teikimas buvo pradėtas vartotojui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties,

  • sutartims dėl greitai gendančių prekių ar prekių, kurių galiojimo laikas yra trumpas.

Ar gali pardavėjas negrąžinti pristatymo išlaidų?

Kaip nurodo Civilinis kodektas, pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kurią gavo pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą (prekių grąžinimą), turi grąžinti pirkėjui visus sumokėtus pinigus, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo išlaidas. Pirkėjui tenka tik tiesioginės prekių grąžinimo išlaidos.

Ar atsisakius dalies užsakymo prekių turi būti grąžintos visos pristatymo išlaidos?

Pardavėjas turi grąžinti proporcingai nuo viso užsakymo sumos paskaičiuotą pristatymo išlaidų dalį.

Last updated